خدمات رپورتاژ آگهی
در عصری که حسابی بازار سئو داغ است و رقبای شما با سئو کردن محصولات و خدماتشان در حال پیشروی هستند، انواع مختلف تولید محتوا از جمله رپورتاژ آگهی میتواند یک گزینه ثانویه برای سبقت از رقبایتان در موتور جستجو گوگل باشد و باعث افزایش بازدید از سایت شما شود.
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری نقش مهمی در افزایش تعداد بک لینک دارد. در اینجا توضیخاتی در مورد اینکه رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند، خدمتتان ارائه میکنیم.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی) نوعی خبر تبلیغاتی است که به صورت غیرمستقیم مقاله یا مصاحبه برند شما را تبلیغ میکند. این تبلیغ غیر مستقیم در سایتهای پربازدید منتشر میشود و مخاطب با خواندن آن علاقه بیشتری به مطلب نشان داده و راحت تر اعتماد میکند.
در این روش مخاطبان آگهی شما را به چشم یک خبر قابل استفاده نگاه میکنند. همین امر سبب میشود تا محصول یا خدمات شما برای مخاطبان باور پذیرتر باشد.
رپورتاژ آگهی چه مزایایی دارد؟
رپورتاژ آگهی سه مزیت بسیار مهم دارد. مزیت اول آن سئو شدن سایت شما است. بک لینکها همواره از مهمترین عناصر در سئو سایت هستند.بنابراین بک لینکهایی که در رپرتاژ قرار میگیرد به دلیل اینکه در سایتهای پرمخاطب منتشر میشوند، دارای تاثیر دوچندان هستند، چرا که هرچه سایت پرتردد تر باشد، تاثیر لینکها بیشتر خواهد بود.
مزیت دوم رپورتاژ آگهی افزایش تردد و بازدید در سایتشما است. حتی اگر بازدیدکننده از خدمات و محصولات سایت شما استفاده نکند همین که در سایت شما چرخی کوتاه میزند و ترافیک سایت شما را برای دقایقی اشغال میکند در رتبه الکسا و گوگل سایتتان موثر است.
یکی دیگر از مزیتهای رپورتاژ خبری دائمی بودن آن است. به این معنی که رپورتاژ آگهی شما پس از انتشار در سایتهای پرمخاطب هرگز پاک نخواهند شد و برای همیشه در گوگل وجود خواهد داشت. برای مثال شما یک بیلبورد شهری را برای تبلیغات رزرو میکنید و بابت آن هزینه گزافی پرداخت میکنید. اما این تبلیغات به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه هستند و هر چه مدت زمان آن بیشتر باشد هزینه آن نیز به طبع بالاتر میرود.
تعرفه تبلیغات در صفحات فضای مجازی نیز از این قاعده مستثنا نیست و حتی مدت زمان تبلیغ شدن آن ساعتی و روزانه خواهد بود. اما رپرتاژ میتواند برای همیشه شما را با همان هزینهای که پرداخت کردید تبلیغ کند.
مراحل رپورتاژ آگهی
ما برای شما چگونه رپورتاژ آگهی درست میکنیم؟
گروه طراحی سمیر با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه وب و تبلیغات، همواره اولویت اول خود را کیفیت بالای کار قرار داده است و این موضوع در رپورتاژ آگهی نیز صدق میکند. به طور کلی روند درست کردن رپورتاژ آگهی طبق مراحل زیر پیش میرود:
۱- آنالیز سایت و پیدا کردن کلمات کلیدی سایت شما
موتور جستجو گوگل سایت شما را با رباتها و ترفندهای خاص خود آنالیز میکند. پس قبل از آنالیز گوگل باید سایت مورد نظر را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آن را شناخت، سپس در راستای آن تولید محتوا کرد.
۲- ارزشیابی کلمات کلیدی و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی متناسب با سایت شما
پس از آنالیز، کلیدواژههای کم کارکرد که کار کردن بر روی آنها وقت تلف کردن است را حذف میکنیم. سپس کلمات کلیدی مفید و بهینه را شناسایی میکنیم. انتخاب کلمات کلیدی مفید و پرطرفدار در موتور جستجوی گوگل و کار کردن بر روی این کلمات حتی اگر شما را در آن کلمه به صفحه اول نرساند در بخشهای دیگر شما را جلو میاندازد!
۳- نوشتن رپورتاژ آگهی بر اساس کلمات کلیدی
در مرحله بعد با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شده، تولید محتوای رپورتاژ آغاز میشود. تیم ما بهترین موضوع را براساس محتوای سایت شما برای نوشتن رپورتاژ آگهی انتخاب کرده و مطلبی مفید و تخصصی در آن زمینه تولید میکند. مقالهای که مخاطب را ترغیب کند تا انتهای مطلب را بخواند. همچنین کلمات کلیدی انتخاب شده در سراسر متن به طور منظم استفاده میشوند.
۴- طراحی اینفوگرافیک و عکس متناسب با رپورتاژ خبری شما(حداقل دو مورد)
صرفا وجود یک رپورتاژ متنی آن نتیجه لازم را دریافت نخواهد کرد. عکسها علاوه بر زیبایی و جذاب کردن مطالب، نقشی انکارناپذیر در رساندن محتوای مطلب به مخاطب دارند. عکسها در سرویس google image نیز میتوانند به عنوان تبلیغ سایت و رپورتاژ آگهی شما باشند. این عمل در سئو سایت نیز نقش ویژهای ایفا میکند.
۵- منتشر کردن رپورتاژ خبری در سایت های پرمخاطب
حال نوبت به آخرین مرحله میرسد. گروه طراحی سمیر پس از طی کردن تمام مراحل بالا، با توجه به بودجه بندی شما رپورتاژ خبری برند شما را در سایتهای فارسی زبان فعال و پربازدید در موتور جستجوی گوگل منتشر خواهد کرد.